Blogger Backgrounds

Friday, June 8, 2012

sedih

hmmm. taktaw nak cerita mcam mane, tapi dekat" nak EXAM selalu sgt tansri update blog. bukan ape, skarang rasenye blog adalah peneman setia tansri. bagi tansri skunk, study week dkat U nie sgt tak best. secara spesifiknya SEMESTER 2 nie haaaa. bnyk sgt perkara" pelik berlaku. tapi, kite kene tempuh jugak kan.

mcm nie, pnah tak korg rase mcm korg nie tak dihargai. hmmm. aku tk ckap pasal org jauh, tapi org dkat sendiri laaa. mksudnye org yang memang rapat dengan kita dari awal lagi. dan die buat bende yang memang aku tak boleh terima. #daym. bukan nak ungkit atau berdendam, tapi ye la ape bende yang kau buat pastinya yang buruk tentulah aku ingat. HAHA



haaa, apekah mksudnye ?


sebab kejadian itu, aku pasti hubungan kami da RENGGANG. sangat jauh, mane ade dah lepak same". hahaha. study week pun jadi hambar sebab masing" berpecah. (walaupun da lame berpecah sebab dye ade group coursemate dye). haha. 

haha. tapi, tak mengharap sgt ! LOL


aku ? tak pernah kisah pun, kalau kene hidop sorg". haha. dah biasa dgan cara nie. tapi yang paling menyedihkan bila org yg kau rapat terus jadi tak rapat. akan wujud rasa janggal disitu nanti. hmmm. kite tunggu dan lihat je lah. HAHA

yg penting kalau kita dok sorg". ingat lah, kite still ade ALLAH S.W.T. (: mengadulah pada-NYA. 

berubah demi kebaikan. (:


so, selamat berhujung minggu dan lpas nie maybe lambat sikit update. sebab nak FINAL EXAM

No comments:

Post a Comment

do please leave your comment. anything will be fine, for me (;