Blogger Backgrounds

Wednesday, June 6, 2012

saje je

ramai yang asyik tanye bila nak update blog, hehe. (: niat nak menulis memang ada, tapi mcm takde bahan nak tulis. haha. cerita hidup aku tak seindah mana untuk dikongsikan, kot ! haha. tapi skarang aku dah berani utuk upload gamba" aku sendiri ! lpas nie akan bnyk ah aku update, buat ape ade blog tapi tak dpat share cerita sendiri ekk. hehhee. :P btw, kat post nie aku nak bgtaw due bende yang betol" aku minat time skarang. HAHA. fenomena beb. tak kisah la korang nak kata ape, tapi da mmg nie minat aku. hehe. keduanye pasal boyband ! zzz. haha. ade pendapat sendiri ? lantak korang lah, ade aku kisah ? hahahaa. pertama: boyband yang lahir dari reality show luar negara. lagu" die sume yang best dan dekat dengan pendengar, kirenye kite pun senang nak ikot same. hehe. ape die ye ?


 

 haaaaa. ONE DIRECTION beb ! sumpah, aku dah jadi fans ! #eh


 







 p/s: yang sorang tue name die ZAYN MALIK. dgar cite, die muslim. tapi.......


 keduanya, comfirm la pasal korea. kate peminat kpop jgakkk. grup baru dari SM wehhh ! gempak jugak lagu baru diaorg, tapi aku lagi suke fesyen diaorg, kalaulah aku ade duet lebih hahaa !


 


 yeahhhhh. EXO-K okayyy. dye ade dua sub unit group, k untuk korea and M untuk mandarin, aku sokong due-due tapi yang korea nie nampak macam lagi best. kirenye pengganti SJ la nanti, EXO ni ade 12 orang la kalau gabung. hehehe. ni haaa EXO K








 haaaa, ni lah grupnye. hehe. btw, yang sorang tu name die KAI, die bkan grup leeader pun, tapi tansri rase die paling menyerlah skali, #eh. ahaha have a nice day, papepun, ini adalah minat TanSri, org lain ade minat sendiri. buat ape nak malu dengan minat dan diri kita sendiri ? kan ? HAHA.

No comments:

Post a Comment

do please leave your comment. anything will be fine, for me (;