Blogger Backgrounds

Wednesday, October 12, 2011

aku 2

hahaa. aku pun xtaw nak tulis apeee. sebab aku sendiri masih lagi tercari-cari hala tuju blog niey. ehhee.


so, aku rase hari nieyyy. aku nak cite pasal KOLEJ aku. haha. KOLEJ CANSELOR, UPM. :)




name pun dah gempakk, kan. haha. so, kolej niey memang agak gempak. (sebab ade aku kot) haha. KC niey merupakan kolej ke-4 kat UPM nieyy. blok2 kat kolej niey dinamakan sempena nama2 padi seperti Malinja, Masria, Murni dan Mahsuri. hehee. agak2 korang rase aku kolej mane ? komfemlah Mahsuri, haha. sebab aku kan diva macam mahsuri. hehe. xde rrr. aku blok MURNI okayhh (saya syg blok murni dan senior2 blok murni) :P the one and only blok lelaki kat kolej niey. hahaa. :)


jadi, kelebihan KC :


1. MTM yang sportinggg. :)

mende nie belaku tyme minggu perkasa putra kott. haha. kire orintasi lahh. tapi kolej kitaorg je lah rasenye yg xde sangat kene marah2. sama ada mtm kami baik2 atau kami nie pelajar yang sangat baik. ade lah sekali due kene marah. tapi tuh pun, saje2 jeee. mtm nak menghilangkan bosan jeee. hahaha. :) btw, presiden KC memang gempakk. (xbleh sebut name, nanti kene) lalalalaa~


2. GUC

galeri usahawan canselor. dengarnye paling maju kat UPM nieyy. ntah la. haha. memnag agak lengkap lah guc nieyyy. :) tapi kannnnn. hehe (sambung sendiri)


3. BIRO AKADEMIK

haha. MTM akademik kami sangat comel. (comel ag aku) hahaha. aku dah dilantik menjadi exco biro akademik mesti lah aku puji biro akademik jeee. hehe. aku nie KC SPEAKERS okayhh. haha. mcm biase lah, pidato n debat takkan lari dari idop aku. haha. nanti aku upload video aku pidato or debat okayhh. haha.


#post2 awal niey hanye pengenalan jeee. aku nak buat kenangan je, sbub nanti bile bace balik. mesti gelak sorang2. haha. lpas nieyy,. aku post lah something new yang penuh kontroversi sebab aku kan bdak KAUNSELING. :)












No comments:

Post a Comment

do please leave your comment. anything will be fine, for me (;